Personalització de vi: la millor forma de destacar la teva imatge

El vi és un dels productes més tradicionals de la nostra terra, però a mesura que passen els anys s’ha hagut que modernitzar el sabor, la forma de vendre’l o l’etiquetatge per a cobrir amb les necessitats dels nostres clients. Una de les innovacions més conegudes és la personalització de vi i per això és un dels serveis que la nostra bodega ofereix a fi d’ampliar la nostra atenció a les vostres demandes.

 

Elaboració

El procés de personalitzar una ampolla és molt senzill. Primer, trieu la ampolla de vi que més us agradi. Després, escolliu un text o una imatge o les dues coses que voleu que aparegui a la vostra etiqueta. Finalment, ens feu arribar les vostres eleccions i nosaltres ens encarreguem que el resultat final sigui perfecte.

 

Familiar

Una ampolla de vi sempre ha sigut un dels regals estrella en les diferents celebracions familiars com aniversaris, bateigs, comunions o casaments, tant si hi ha molts convidats com si és una reunió més intima. Antigament, s’entregava aquest producte als homes convidats a la celebració però amb la personalització de les etiquetes es pot emprar la ampolla com a element decoratiu que és una forma original de convertir un dels regals més tradicionals en un recordatori per a tota la vida.

 

Avantatges empresarials

A banda de l’àmbit familiar, aquest meravellós serveis es pot emprar de manera empresarial. En el sector de restauració, per exemple, un bar o restaurant pot tindre botelles exclusives personalitzades amb el nom del local i un logotip o imatge desitjada a fi de donar-li al client una experiència única. També qualsevol empresa pot encarregar aquest serveis per a regalar vi en un sopar de treball o com detall per arribar a una quantitat de vendes o per portar molts anys a l’empresa.

La personalització de vi és una idea genial si es vol ampliar el negoci perquè es pot regalar la ampolla a futurs clients o donar-se a conèixer d’una forma original, a més, a qui no li agrada una ampolla de vi gratis? És una estratègia de màrqueting perfecta.